محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا
Outpost.Firewall.Pro.7.1_[www.MihanDownload.com].jpg
حفظ امنیت رایانه در دنیای مجازی از جمله مسائلی است که همواره مورد توجه بوده است. کاربران همواره در تلاش هستند تا ضریب امنیت اطلاعات خود را افزایش بدهند تا اطلاعات آنها به هیچ نحوی به سرقت و یا از بین نرود. در مسیر انجام این کار داشتن یک نرم افزار دیوار آتش می تواند ضریب امنیت رایانه شما را تا حد بسیار زیادی افزایش بدهد. نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی از بهترین نرم افزارهای دیوارآتش است که به عنوان خط اول دفاع از رایانه در برابر بدافزارها و هکرها عمل می کند. این نرم افزار با زیر نظر گرفتن جریان رفت آمد اطلاعات ، هرگونه مورد مشکوک را بررسی و در صورت تأیید مضر بودن ، از ورود به رایانه جلوگیری می کند. همچنین این نرم افزار ورود و نصب نرم افزارهای جاسوسی جلوگیری می کند. شایان ذکر است که این فایروال ، سازگاری کامل با سیستم های 32 و 64 بیتی را دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
NETGATE.Spy.Emergency.v8.0.305_[www.MihanDownload.com].jpg
با توجه به اهمیت امنیت اطلاعات ، مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و مخرب هایی که از راه اینترنت به رایانه ما راه پیدا می کنند یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. در این راستا نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند تا امنیت رایانه را در این زمینه تأمین نمایند و در میان آنها Spy Emergency یکی از قدرتمندترین و بهترین ها محسوب می شود. که قادر است تا در کنار آنتی ویروس ، امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار از رایانه شما در برابر برنامه های جاسوسی و انواع مخرب های اینترنتی مراقبت نماید. نرم افزار معرفی شده ، قادر است تا در میان فایل های شما به جستجو بپردازد و پس از یک پاکسازی اولیه ، کار محافظت از رایانه را بعهده بگیرد و احتمال آلودگی را به حداقل برساند. مقاومت در مقابل هکرها و نرم افزارهای هک نیز از جمله قابلیت های این نرم افزار است که جلوی سرقت اطلاعات شما را خواهد گرفت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار آنتی ویروس Hitman Pro 3.5.8 Build 121
تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثلHitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود نرم افزار آنتی ویروس McAfee AntiVirus Plus 2011 V.4.5.147
شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. McAfee نام یک کمپانی معتبر تولید کننده نرم افزارهای امنیتی رایانه ای است که کمتر کاربری پیدا می شود که نام آن را نشنیده باشد. McAfee AntiVirus Plus آنتی ویروس این شرکت به دلیل تأمین امنیت مناسب برای کاربران برنده جایزه نیز شده است و امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این آنتی ویروس قادر است تا بخوبی از سیستم شما در برابر ویروس ها ، بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت کند. استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم ، سرعت بالا در اسکن فایل ها ، فایروال داخلی قدرتمند و عملکرد مناسب در حمله هکرها را می توان از جمله موارد مهم در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود مجموعه امنیتی Dr.Web Anti-Virus & Security Space
با توجه به اهمیت مقوله امنیت و لزوم مهم شمردن این موضوع از سوی کاربران ، امروز دو محصول قدرتمند شرکت Dr.Web تولید کننده نرم افزارهای امنیتی رایانه ای را برای شما آماده کرده ایم. Dr.Web Antivirus نام آنتی ویروس این شرکت است. این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای تأمین امنیت اطلاعات و همچنین سلامت سیستم شما در برابر انواع بدافزارها و مخرب هاست. این آنتی ویروس قابلیت شناسایی و حذف انواع تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ویروس ها و دیگر بدافزارها را داراست. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت و همچنین سازگاری این آنتی ویروس با نسخه های مختلف ویندوز ، لینوکس و مک اشاره کرد. Dr.WebSecurity دیگر محصول این شرکت برای تأمین امنیت کامل شما در هنگام کار با اینترنت طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت شناسایی انواع بدافزارهایی که از طریق اینترنت قصد ورود به رایانه شما را دارند و همچنین جلوگیری از ورود آنها را دارد. مانع دسترسی هکرها به اطلاعات سیستم شما می شود و همچنین از ورود شما به سایت های آلوده جلوگیری می کند. در صورتی که نگران دسترسی فرزندتان به سایت های خاصی هستید می توانید لیستی از این سایت ها را در اختیار نرم افزار قرار دهید تا امکان بارگذاری آنها وجود نداشته باشد. آخرین ورژن این دو نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود Bitdefender Total Security 2013 v16.22.0.1534 نرم افزار توتال سکوریتی بیت دیفندر

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Bitdefender Total Security 2013 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توتال سکوریتی، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این نرم افزار دیگر به هیچ وجه نگران حملات ویروس ها و هکرها به سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هرگونه حمله ایستادگی می کند. در این بسته 13 نرم افزار امنیتی شرکت BitDefender شامل: Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall و ... قرار گرفته که معروف ترین آنها Antivirus و Internet Security این شرکت است. آنتی ویروس این مجموعه امنیت کامل سیستم شما را در مقابل نفوذ ویروس ها و بد افزار ها فراهم می کند زیرا با وجود 3 فیلتر بسیار قوی اسکن در امان ماندن ویروس ها در هنگام اسکن برنامه غیر ممکن است. همچنین با وجود اینترنت سکوریتی این مجموعه هیچ هکری توانایی هک سیستم شما را نخواهد داشت زیرا دیواره آتش برنامه از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا به منظور برسی رفت و آمد های اینترنتی استفاده می کند. در نسخه 2013 این توتال سکوریتی امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید. جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 دانلود WinPatrol PLUS 25.0.2012.5 نرم افزار تامین امنیت سیستم

"WinPatrol PLUS" ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و... به سیستم عامل است.این نرم افزار از یک نوع روش اکتشافی برای تشخیص حملات و آلودگی های بهره می برد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه های امنیتی سنتی،برای تشخیص آلودگی ها،هارد دیسک سیستم را اسکن می کنند.اما این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی R.I.D  امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم را می دهد.همانطور که می دانید بسیاری از برنامه ها منبعی برای جاسوسی و سرقت اطلاعات محسوب می شوند.این نرم افزار با اسکن تمام برنامه های سیستم و حتی با ویرایش آن ها مانع از  ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و... به سیستم عامل می شود.با استفاده از این نرم افزار می توانید برای تمامی برنامه ها سطح دسترسی تعریف کنید.کاربران می توانند سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمایند یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنند. برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود XoftSpySE Anti-Spyware v7.1 نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی

XoftSpySE Anti-Spyware یک نرم افزار امنیتی و ضد جاسوسی قدرتمند در زمینه محافظت از کامپیوترها می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا امنیت سیستم شما را بصورت حرفه ای افزایش دهد و تمامی ابزارهای مخربی که ممکن است سیستم شما را آلوده از بین ببرد. در وقاع این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است که می تواند دیتابیس خود را به آسانی بروز رسانی کند و به محض ورود کدهای مخرب و تنها با آپدیت برنامه بتوانید از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری کنید. این نرم افزار قادر است تا انواع بد افزارها , تروجان , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی , پنجره های تبلیغاتی مزاحم , کدهای مخرب که در مرورگرها بارگذاری می شوند و... را شناسایی و آنها را از بین ببرد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید مدیریت دقیق بر روی StartUp و تمامی پروسه های در حال اجرای ویندوز داشته باشید و تمامی قسمت های سیستم مانند رجیستری , فایلها و فولدرها را مورد اسکن قرار دهد. جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود RemoveIT Pro v7.65 Enterprise Edition نرم افزار مقابله با بد افزارها و برنامه های جاسوسی

RemoveIT PRO یک نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه شناسایی و حذف تمامی ابزارهای جاسوسی و بدافزارها می باشد. این نرم افزار قدرتمند جز آندسته از برنامه هایی می باشد که می تواند برای تمامی سیستم ها مفید واقع شود و بطور کاملا حرفه ای از سیستم شما مراقبت کند. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا تمامی ویروس هایی که دیگر آنتی ویروس های مشابه قادر به شناسایی آنها نیستند را شناسایی و سپس حذف کند. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع ویروس ها , برنامه جاسوسی و مخرب , تروجان ها و کرم های اینترنتی را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی اقدام به نابودسازی آنها کنید. این نرم افزار می تواند تمامی فرآیندهای سیستم در زمان بارگذاری و اجرای برنامه ها در زمان بالا آمدن ویندوز را چک کرده و تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و در صورت آلوده بودن و مشکلات بوجود آمده به شما اطلاع خواهد


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

GridinSoft Trojan Killer

GridinSoft Trojan Killer 2.1.4.5 , روزانه تعداد زیادی از سیستم های کامپیوتری به دلیل الوده بودن برخی سایت ها در اینترنت میزبان جدید ویزروس ها و تروجان های می شوند و شروع به اسیب رسانی به سیستم مورد نظر می کنند. GridinSoft Trojan Killer نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که از ورود هر گونه تروجان و میل وار به سیستم جیلوگیری کرده و تمامی تروجان های موجود بر روی سیستم را پاکسازی و حذف می نماید. سیستم امنیتی این نرم افزار مانند یک فایروال امنیتی کار کرده و از ورود داده های آلوده ، SPYWAREها و بد افزار هابه سیستم جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از مروگر های مختلف ، جلوگیری از ورود تروجان ها از نرم افزار ها ، محافظت کامل از سیستم و ... اشاره کرد. این نرم افزار را در ادامه مطلب به همراه دیگر ویزگی ها میتوانید دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 37501
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین